دن لاک ( Dan Lok )

بیوگرافی دن لاک | نشر چالش

دن لاک (Dan Lok) در تاریخ ۲۴ نوامبر ۱۹۸۱ میلادی یا ۱۳۶۰ شمسی در کشور چین و شهر هنگ کنگ به دنیا آمد.

دن لاک تک فرزند است. در ۱۴ سالگی به همراه خانواده به کانادا مهاجرت می کنند. در ۱۶ سالگی پدر و مادرش از هم طلاق می گیرند و کمی بعد هم پدرش در هنگ کنگ ورشکست می شود.

در آن زمان دن لاک و مادرش در یک آپارتمان کوچک زندگی می کردند و پس از ورشکستگی پدرش، دَن متوجه شد که باید روی پای خود بایستد و تلاش کند تا مادرش بیشتر از این سختی نکشد.

او در یک فروشگاه مواد غذایی از ۹ صبح تا ۱۷ عصر مشغول به کار شد. این اولین و آخرین شغل او بود.

سپس برای تحصیل به کانادا رفت اما مدتی بعد با مربی خود آلن ژاک آشنا شد. دن لاک ادعا می کند که زندگی او پس از آشنایی با مربی اش آلن ژاک تغییر کرد. این حمایت جامع و راهنمایی مربی او بود که به او این اطمینان را داد تا به موفقیت دست یابد.

مدتی بعد پدر او فوت کرد و او حتی نتوانست با او خداحافظی کند، چون پدر او برای بدهی هایی که داشت تحت تعقیب دولت بود.

دن لاک قبل از اولین موفقیت خود ۱۳ بار در کسب و کارهای مختلف سرمایه گذاری کرد و شکست خورد. او در این مورد می گوید:

"اگر میتوانستم به گذشته برگردم، هیچ گاه وقت و انرژی خود را صرف آن ۱۳ کار بیهوده نمی کردم."

او در سال ۲۰۰۸ وارد حوزه ی بازاریابی اینترنتی شد و وقتی که ۲۷ سال سن داشت توانست به اولین یک میلیون دلار درآمد خود برسد و بعد از ۳ سال توانست یک میلیونر باشد!

دن لاک معتقد است هیچ چیز بیشتر از یک مربی حرفه ای نمی تواند به شما کمک کند. زمانی که او در کسب و کارهای مختلف شکست خورد و صد و پنجاه هزار دلار بدهکار بود با کمک مربی حرفه ای خود توانست تا قبل از ۳۰ سالگی یک میلیونر شود.

دن لاک به «پادشاه فروش کالای لاکچری و گران قیمت» معروف است و در همین زمینه خدماتی نیز ارائه می دهد اما درآمد اصلی او از سرمایه گذاری، فروش و کارآفرینی است. او همچنین جزو گران قیمت ترین مشاوران مالی در جهان هست.

او جزو میلیادر های خود ساخته ای است که توانسته متکی به خود ثروت زیادی را جمع آوری کند.

او یک شبکه از شرکت های چند میلیون دلاری ایجاد کرده است و یکی از پرطرفدارترین مشاوران در این زمینه است و به مردم سراسر جهان آموزش می دهد که چگونه یک امپراطوری تجاری برای خود بنا کنند.

علاقه مندان عزیز حتما از کتاب های فروشگاه نشر چالش نیز دیدن فرمایید.

منتخبی از کتاب های فروشگاه :

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *